salam pkenalan..becoz of me nor fatin asyiqin..disini luahan hati akan ku kabarkan...sedih hepi sume ader...ni hati aqu ya...tq lau ader hati nk bace.. mwah!

Monday 21 January 2013

aha 2013!

assalamualaikum..
2012 dah over..fuh bnyak jalan liku kona sume ader yg perlu aku hadapi..sedih stress hepi syok relaks sume ader..sekejap je ase..tup2 skunk dah 2 tahun in servis!gaji pon da naik!
lame x tgk blok..bz kot asenye..lgpon da bnyak berubah..bile da kije kite x bajet sperti blum kije..memg mase yg ader memg pack! yes memg btol time keje la baru dpat nilai mane kawan..mana family n mana masa untuk kite sndri..sush taw..siyezly saye memg x pandai nk manage..pasal die asernye da matang kot..stil dgn yg dulu..mcm nk muntah!
so skunk da 2013..ya saya da convert ke tempat yg baru..taun lpas d kkia kepong..huh ukur baby timbang baby inj baby..memg la bez bile dgr..cube stay kat citu! menangis! siezly memg x kan lupe kngn pahit n manis kat citu..kije if skadar nk bg owg nmpak n pghargaan memg x kan capai..mmmm kite kan owg bawahan..slagi x tlingkup slagi tula owg x amek kesah!
so taun ni da masuk 7 bulan saya di HOSP REHAB CHERAS! caps lock gitu ha! bangga sgt! pdhal....tp x pe la..pkir panjang pom x slesai gak..yes mcm bese jadik misi nih bnyak dugaan die..ngn pt,ngn sr,n ofcoz ngn matron..layan jela..selagi x de pt yg tol2 slagi tula kami kene atach!myampah gile ase..telinga tahan je kene pot pet dora xplorer gitu!ulang menda yg same..menci la..tp xpela..think postf je..
plan aku dlam mase 5 taun kt cni aku nk sure da ader posbasik rehab..memg x femes pom..tp ilmu jgak kan>>then baru pikir nk amek mid..degree tu biala dulu..ikut turn..hahaha..mcm nonsen..tp nk wat cmne..nipon ak folow nasihat senior n matron s.buloh..xpela..jnji ader ilmu n pglaman,,ok lah tu..x yah nk hadap sgt la..dah ni jalan rezki yg Allah berikan untuk saya!Alhamdulillah
panjang je mengarut..tido dulu lah..salam

No comments:

Post a Comment